Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2022-23, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr  συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την
24η Ιουνίου 2022 και ώρα 10:00 έως και την 07η Ιουλίου 2022 και ώρα 23:59.

Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/τριών, την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωρισθεί ως «Κηδεμόνας e-Eggrafes» στο ΠΣ myschool, σύμφωνα με την αρίθμ.43887/ΓΔ4/14-04-2022 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι/ες, με τους δικούς τους κωδικούς ΓΓΠΣΔΔ (TaxisNet), εφόσον είναι καταχωρισμένοι/ες στο ΠΣ myschool (ως κηδεμόνες του εαυτού τους).

Επισημαίνεται ότι:
α) Αναφορικά με τα Γυμνάσια, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν μόνο οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή οι ίδιοι/ες οι μαθητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, που φοίτησαν στη Γ’ Τάξη κατά το τρέχον σχολικό έτος 2021-22.

  • Είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές
    Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣΔΔ (TaxisNet) του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας που επιθυμεί να υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση. Για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες ή ενήλικα προστατευόμενα μέλη, που δε διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣΔΔ (TaxisNet), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣΔΔ (TaxisNet) του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά τον νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο
    Πληροφοριακό Σύστημα myschool.
    Στην τελευταία περίπτωση, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρχής για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο.
    Επισημαίνεται ότι, αν οι αιτούντες/σες κηδεμόνες ή ενήλικοι/ες μαθητές/τριες δεν διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣΔΔ (TaxisNet), οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.
    Τονίζεται ότι, όπως προβλέπεται στη με αριθμ. 43887/ΓΔ4/14-04-2022 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ., στο πεδίο «Κηδεμόνας e-εγγραφές» οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων μπορούν να κάνουν προσθήκες ή/και διορθώσεις (π.χ. λατινικοί χαρακτήρες) προκειμένου να υποβληθούν με επιτυχία οι ηλεκτρονικές αιτήσεις χωρίς να επηρεάζονται τα υπόλοιπα πεδία στο ΠΣ myschool.

    Οι αιτούντες/σες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή e- εγγραφές θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τάξεις και τις ομάδες προσανατολισμού των ΓΕ.Λ., τους 6 τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ., την Α’ τάξη Π.ΕΠΑ.Λ. και τους τομείς της Β’ τάξης Π.ΕΠΑ.Λ., που δύνανται να εγγραφούν.
    Υποβολή αίτησης
    Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης εμφανίζονται αυτόματα χωρίς δυνατότητα επεξεργασίας το επώνυμο, το όνομα και το πατρώνυμο του κηδεμόνα, όπως αντλούνται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ), η οποία παρέχει την υπηρεσία ταυτοποίησης των χρηστών της πλατφόρμας e- εγγραφές, ενώ καταχωρίζονται απαραίτητα τα παρακάτω στοιχεία:

  •  Το e-mail του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας
  •  Το μητρώνυμο του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας
    Για τα ΓΕ.Λ.:
  •  Επιλογή Ημερήσιου ή Εσπερινού ΓΕ.Λ.
  •  Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
  •  Επιλογή ξένης γλώσσας (Α΄ Λυκείου)
  •  Επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού (Β΄ και Γ΄ Λυκείου)
    Για τα ΕΠΑ.Λ.:
  •  Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
  •  Ο τομέας της Β’ Τάξης ή η ειδικότητα της Γ’ Τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ.
  •  Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ.
    Για τα Π.ΕΠΑ.Λ.:
  •  Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
  •  Ο τομέας της Β’ Τάξης
  •  Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ., δηλώνοντας απαραίτητα το Π.ΕΠΑ.Λ. ως πρώτη επιλογή.
    Κοινά (ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ – Π.ΕΠΑ.Λ):
  •  Το σχολείο τελευταίας φοίτησης, καθώς και το έτος τελευταίας φοίτησης
  •  Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/τριας (ο οποίος αναγράφεται σε πρόσφατο έλεγχο
    προόδου, στο Ατομικό Δελτίο μαθητή)
  •  Η ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας
  •  Από ποιον/α καταχωρίζεται η Ηλεκτρονική Αίτηση
  •  Ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου του/της κηδεμόνα ή του/της μαθητή/τριας
    Σημειώνεται ότι:
  •  Η Ηλεκτρονική Αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α ́ 75).
  •  Μετά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης ο έτερος κηδεμόνας, όπως είχε δηλωθεί στην
    Υ.Δ. σύμφωνα με την με αρ. 43887/ΓΔ4/14-04-2022 εγκύκλιο, πρέπει άμεσα να δηλώσει με
    κάθε πρόσφορο τρόπο (είτε με αποστολή e-mail είτε με υπεύθυνη δήλωση του ν.
    1599/1986) στον/στη Διευθυντή/ντρια των Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων ή
    Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων, που έχει κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, ότι εγκρίνει
    το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί.
  •  Οι αιτούντες/σες, οι οποίοι/ες δηλώνουν Τάξη/Τομέα/Ειδικότητα στην οποία δεν έχουν
    δικαίωμα να εγγραφούν, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, δεν έχουν τη δυνατότητα να
    ολοκληρώσουν τη διαδικασία υποβολής στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e- εγγραφές.
  •  Για να είναι δυνατή η ταυτοποίηση ενός/μίας μαθητή/τριας και η ολοκλήρωση της
    διαδικασίας υποβολής της αίτησής του/της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές, ο/η
    αιτών/ούσα θα πρέπει να γνωρίζει τον Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.) του μαθητή/τριας. Ιδιαίτερη
    προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο γεγονός ότι ο Αριθμός Μητρώου διαφοροποιείται, όταν
    ο/η μαθητής/τρια αλλάζει σχολική μονάδα (π.χ. οι μαθητές/τριες που θα φοιτήσουν κατά το
    σχολικό έτος 2022-23 στη Β΄ Λυκείου έχουν διαφορετικό Α.Μ. από αυτόν που είχαν δηλώσει
    στην ηλεκτρονική αίτηση που είχαν υποβάλει πέρυσι , καθώς είχαν Α.Μ. από το Γυμνάσιο
    αποφοίτησης).
  •  Η ημερομηνία γέννησής του/της πρέπει να είναι ορθά καταχωρισμένη στο ΠΣ myschool.
    Επειδή στο παρελθόν παρατηρήθηκε μεγάλος αριθμός αντιστροφών σε ημέρα-μήνα
    γέννησης στο ΠΣ myschool, χρήσιμο θα ήταν οι Διευθυντές/ντριες να ελέγξουν προσεκτικά
    τις ημερομηνίες γέννησης των μαθητών/τριών.
  •  Τα στοιχεία των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες φοίτησαν πριν από το σχολικό έτος 2013 –
    2014, δεν περιλαμβάνονται στο ΠΣ myschool. Στην περίπτωση αυτή, καλούνται να
    καταχωρίσουν οι ίδιοι/ες τα παρακάτω στοιχεία:
    o Τάξη τελευταίας φοίτησης
    o Αποτέλεσμα φοίτησης
    o Φύλο μαθητή/τριας
    o Όνομα μαθητή/τριας
    o Επώνυμο μαθητή/τριας
    o Όνομα πατέρα
    o Όνομα μητέρας
    o Διεύθυνση κατοικίας μαθητή/τριας

 

  •  Οι μαθητές/τριες, που επιθυμούν να φοιτήσουν σε ΓΕ.Λ., δεν δηλώνουν σχολείο προτίμησης
    στην εφαρμογή e-εγγραφές, αλλά τοποθετούνται σύμφωνα με απόφαση του/της
    Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανάλογα με την περιοχή της μόνιμης
    κατοικίας τους. Σε περίπτωση που οι περιοχές των σχολείων δεν μπορούν να καθοριστούν
    στο πλαίσιο της δικαιοδοσίας ενός/μίας μόνο Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας
    Εκπαίδευσης, καθορίζονται με απόφαση του/της αρμόδιου/ας Περιφερειακού/ής
    Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης.
  •  Οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι/ες μαθητές/τριες πρέπει να
    γνωρίζουν ότι η κατανομή των μαθητών/τριών σε ΕΠΑ.Λ. γίνεται με βάση τη σειρά
    προτίμησης που δηλώθηκε και θα γίνει σε Τάξεις, Τομείς και Ειδικότητες που πληρούν τις
    προϋποθέσεις λειτουργίας τους.
    Αναφορικά με την κατανομή των μαθητών/τριών σε Π.ΕΠΑ.Λ.:
    α) για την Α’ τάξη, πραγματοποιείται, εφόσον το Π.ΕΠΑ.Λ. δηλώνεται ως πρώτη
    προτίμηση, με βάση τον βαθμό Απολυτηρίου Γυμνασίου ή άλλου ισότιμου τίτλου
    β) για τη Β΄ τάξη, πραγματοποιείται, στον Τομέα προτίμησης, σύμφωνα με την
    ηλεκτρονική αίτηση και ανάλογα με τον αριθμό θέσεων που προσφέρονται ανά Τομέα
    στην σχολική μονάδα.
  •  Στην περίπτωση κατά την οποία μαθητής/τρια έχει υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση
    δηλώνοντας την πρόθεσή του/της για μετεγγραφή σε άλλη σχολική μονάδα (ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ.-
    Π.ΕΠΑ.Λ.), θεωρείται ότι έχει πραγματοποιήσει την ανανέωση εγγραφής του/της στη
    σχολική μονάδα προέλευσης.
    Αποτελέσματα κατανομής σε σχολικές μονάδες
    Μετά την οριστική κατανομή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ., οι
    ενδιαφερόμενοι/ες εισέρχονται εκ νέου προκειμένου να ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής
    e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
    https://e-eggrafes.minedu.gov.gr
    και συγκεκριμένα στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (κουμπί επάνω δεξιά).
  •  Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής,
    οι ενδιαφερόμενοι/ες οφείλουν να υποβάλουν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά
    περίπτωση στη σχολική μονάδα κατανομής με κάθε πρόσφορο τρόπο, ήτοι με
    αυτοπρόσωπη παρουσία, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μεταφορτώνοντάς τα στην
    εφαρμογή e-εγγραφές (η τελευταία περίπτωση αφορά συγκεκριμένα δικαιολογητικά, όπως
    αυτά παρουσιάζονται στα σχετικά πεδία της εφαρμογής):
    α. Για τα ΓΕ.Λ. μέχρι την έναρξη των μαθημάτων.
    β. Για τα ΕΠΑ.Λ.- Π.ΕΠΑ.Λ. από την 11η Ιουλίου 2022 έως την 22α Ιουλίου 2022
    ηλεκτρονικά ή κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, με φυσική παρουσία, κατά τις ημέρες
    θερινής εφημερίας των σχολικών μονάδων.
News Reporter